Alla inlägg den 20 december 2013

Av Tobbe Larsson - 20 december 2013 21:27

Tja, jag är en kille på 16 bast som gillar att umgås med vänner, lyssna på musik, göra musik, göra galna videor och spela. Men det finns en sak som jag inte gillar och det är att mitt liv inte har inte varit så enkelt, jag flyttade till stockholm 2001 då var jag 4 år då var allt bra men den när jag var 9 år och gick i 3:an så började allt. det var nästan 3 veckor innan skolavslutningen och vi hade idrott och höll på att byta om men så kommer det 2 killar som säger till mig och min kompis att om jag suger av honom så får min kompis några saker av dom... då fick jag ett bög rykte sen efter skolavslutning när jag skulle börja 4:an så trodde jag att alla hade glömt det men inte dom forsatte men det började lugna ner sig när vi började 5:an sen var allt bra ända tills jag började 8:an då blev en kille sur på mig och då gick han och sa till några som är 1 år äldre än mig att jag höll på med småbarn(hade sex) så då gick dom och misshandlade mig och jag fick ett peddo rykte och blev hatad av alla... så nu har jag inga kompisar i min ålder så hänger med yngre.. kan inte fixa flickvän i närheten så har bara distansförhållande... så att sammanfatta mitt liv är ett rent helvet för jag kan inte gå någonstans utan att bli retad, slagen, rånad eller nåt sånt skit.. aja nu vet ni lite om vad som har hänt i mitt liv så tjarrå ses nästa gång! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet.Spel.hobby

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards